Monday, December 3, 2012

KOLAGEN ASLI RUMPAI LAUT

Masa kakak dan mak saya sibuk bercerita tentang kolagen asli rumpai laut hampir sebulan yang lalu, saya macam tak berapa nak kisah. Tak ada apa yang boleh menarik hati saya. Memang benar saya tak pernah dengar, tapi saya pernah baca di laman facebook. Wajah/rupanya juga saya pernah lihat di laman tersebut. Harganya punyalah mahal! Kena fikir dua tiga kali kalau nak beli.

Mak saya dah amalkan Kolagen Asli Rumpai Laut (KARL) ni hampir sebulan yang lalu. Saya tak teringin pun nak cuba walau banyak kali mak buat iklan. Sampailah satu hari tu...tetiba je teringin nak rasa. Mintak tolong adik bongsu tu bancuhkan. Hmmm...mcm minum air cincau pulak. Start dari situ, hari2 saya amalkan makan/minum kolagen. Sekarang, siap saya pulak yang membeli dan mempromosi kepada kawan2 dan sedara mara.

Alhamdulillah... Dengan izin ALLAH saya rasa macam bertenaga je. Mak saya pulak, perubahan yg saya nampak, tumit kakinya yg dulu merekah, kini telah menjadi cantik licin.

Kalau kawan2 nak cuba, SMS saya di no ni ye... 019-7870110. Saya jual RM22/100gm. Harga yang saya jual ni adalah antara harga yang termurah di pasaran.

Kolagen Asli Rumpai Laut (KARL) Gred AAA mentah/kering. Perlu direndam semalaman terlebih dahulu.
Kolagen Asli Rumpai Laut (KARL) yang telah siap direndam. Menunggu masa untuk direbus. Boleh juga dijadikan kerabu.
Kolagen Asli Rumpai Laut (KARL) Gred AAA yang telah menjadi jelly selepas melalui proses rebusan. Sedap diminum bersama apa juga jenis minuman.



No comments: